Klasy 3b i 3c na wycieczce w Bukowinie Tatrzańskiej

W dniach 22-23.05 uczniowie klas IIIb i IIIc wybrali się na wycieczkę w Tatry.  Zachęcamy do przeczytania wyjątkowej relacji z tego wydarzenia.

Wycieczka w Tatry

Z pamiętnika trzecioklasisty podróżnika

Dzień pierwszy - poniedziałek, 22 V 2023r.

Dzisiaj pojechałem z moją klasą oraz klasą 3b na wycieczkę do Bukowiny Tatrzańskiej. Około pół godziny przed dojazdem do hotelu poszliśmy na wycieczkę na Stare Wierchy. Naszym celem było schronisko na szczycie, a droga do niego była zalesiona i trochę błotnista. Gdy doszliśmy do schroniska, był czas na odpoczynek. Po nim wróciliśmy do autokaru, którym przyjechaliśmy do hotelu.

Zakwaterowaliśmy się, rozpakowaliśmy walizki i poszliśmy na obiad, a później na wycieczkę na przełom Białki. Zobaczyliśmy tam piękną płynącą rzekę oraz grotę, którą wyżłobiła woda.

Po powrocie do hotelu zjedliśmy kolację i poszliśmy na basen, na którym były dwa jacuzzi i sauna. O godzinie 21:00 spotkaliśmy się na klasowej imprezie w pokoju chłopaków, gdzie przyszła nasza Pani wychowawczyni i czytała nam książkę. To był super dzień, cały czas dopisywała piękna pogoda.

Dzień drugi – wtorek, 23 V 2023r.

Wstaliśmy o 6:00 i bawiliśmy się w chowanego. Po zjedzeniu śniadania spakowaliśmy walizki i pojechaliśmy w Tatry. Szliśmy przez Tatrzański Park Narodowy na Rusinową Polanę, z której podziwialiśmy dużo szczytów, takich jak Rysy czy Gerlach. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na Wiktorówkach, ponieważ jest tam kaplica Matki Bożej Jaworzyńskiej - Królowej Tatr. Obok kaplicy było wiele tablic z nazwiskami osób, które zginęły w Tatrach. Po zejściu na sam dół, wróciliśmy do hotelu, gdzie czekał na nas obiad, choć spóźniliśmy się prawie godzinę. Później autokar podwiózł nas jeszcze na szybkie zakupy pamiątek i wróciliśmy do Krakowa.

Moim zdaniem ta wycieczka była świetna, ponieważ dużo zwiedziliśmy, mogliśmy się miło pobawić i odpocząć od szkoły.